De gemeente Groningen introduceert per 1 maart 2026 een vernieuwd en uitgebreid netwerk van deeltweewielers. Nieuw is dat er elektrische deelbakfietsen beschikbaar worden gesteld in de gemeente. Verder groeit het aantal elektrische deelfietsen en wordt het aantal deelscooters weer op peil gebracht.De gemeente Groningen introduceert per 1 maart 2026 een vernieuwd en uitgebreid netwerk van deeltweewielers. Nieuw is dat er elektrische deelbakfietsen beschikbaar worden gesteld in de gemeente. Verder groeit het aantal elektrische deelfietsen en wordt het aantal deelscooters weer op peil gebracht. De gemeente Groningen introduceert per 1 maart 2026 een vernieuwd en uitgebreid netwerk van deeltweewielers. Nieuw is dat er elektrische deelbakfietsen beschikbaar worden gesteld in de gemeente. Verder groeit het aantal elektrische deelfietsen en wordt het aantal deelscooters weer op peil gebracht.

Lees het volgend bericht →
Redactie
Al sinds 2010 lees je het nieuws uit Groningen in de Groninger Krant. Onze nieuws website is Google Nieuws Partner en trekt jaarlijks meer dan 500.000 unieke bezoekers.


