Groningen

Groningen vernieuwt netwerk deelmobiliteit

De gemeente Groningen introduceert per 1 maart 2026 een vernieuwd en uitgebreid netwerk van deeltweewielers. Nieuw is dat er elektrische deelbakfietsen beschikbaar worden gesteld in de gemeente. Verder groeit het aantal elektrische deelfietsen en wordt het aantal deelscooters weer op peil gebracht.De gemeente Groningen introduceert per 1 maart 2026 een vernieuwd en uitgebreid netwerk van deeltweewielers. Nieuw is dat er elektrische deelbakfietsen beschikbaar worden gesteld in de gemeente. Verder groeit het aantal elektrische deelfietsen en wordt het aantal deelscooters weer op peil gebracht. De gemeente Groningen introduceert per 1 maart 2026 een vernieuwd en uitgebreid netwerk van deeltweewielers. Nieuw is dat er elektrische deelbakfietsen beschikbaar worden gesteld in de gemeente. Verder groeit het aantal elektrische deelfietsen en wordt het aantal deelscooters weer op peil gebracht.