Groningen

Inloopbijeenkomsten voor ontwerp Geheugenpaviljoen

GRONINGEN – Op donderdag 12 maart en op donderdag 21 mei organiseert de gemeente samen met Kunstpunt inloopbijeenkomsten over het kunstwerk met de naam het Geheugenpaviljoen. De bijeenkomsten zijn van 16.30 – 20.00 uur in het Poortershoes, Oosterweg 13. Alle inwoners van Groningen zijn welkom, in het bijzonder de inwoners van de wijken rond het Zuiderplantsoen.

 Op donderdag 12 maart en op donderdag 21 mei organiseert de gemeente samen met Kunstpunt inloopbijeenkomsten over het kunstwerk met de naam het Geheugenpaviljoen. De bijeenkomsten zijn van 16.30 – 20.00 uur in het Poortershoes, Oosterweg 13. Alle inwoners van Groningen zijn welkom, in het bijzonder de inwoners van de wijken rond het Zuiderplantsoen.