Groningen

Onder het spoor door: het busstation verhuist

Het busstation gaat verhuizen. Vanaf zondag 28 juni vertrekken de bussen vanaf het nieuwe busstation aan de zuidzijde van het Hoofdstation. Via de reizigerstunnel onder het station wordt overstappen van bus naar trein of andersom veiliger, makkelijker en sneller.Het busstation gaat verhuizen. Vanaf zondag 28 juni vertrekken de bussen vanaf het nieuwe busstation aan de zuidzijde van het Hoofdstation. Via de reizigerstunnel onder het station wordt overstappen van bus naar trein of andersom veiliger, makkelijker en sneller. Het busstation gaat verhuizen. Vanaf zondag 28 juni vertrekken de bussen vanaf het nieuwe busstation aan de zuidzijde van het Hoofdstation. Via de reizigerstunnel onder het station wordt overstappen van bus naar trein of andersom veiliger, makkelijker en sneller.