Het busstation gaat verhuizen. Vanaf zondag 28 juni vertrekken de bussen vanaf het nieuwe busstation aan de zuidzijde van het Hoofdstation. Via de reizigerstunnel onder het station wordt overstappen van bus naar trein of andersom veiliger, makkelijker en sneller.Het busstation gaat verhuizen. Vanaf zondag 28 juni vertrekken de bussen vanaf het nieuwe busstation aan de zuidzijde van het Hoofdstation. Via de reizigerstunnel onder het station wordt overstappen van bus naar trein of andersom veiliger, makkelijker en sneller. Het busstation gaat verhuizen. Vanaf zondag 28 juni vertrekken de bussen vanaf het nieuwe busstation aan de zuidzijde van het Hoofdstation. Via de reizigerstunnel onder het station wordt overstappen van bus naar trein of andersom veiliger, makkelijker en sneller.

Lees het volgend bericht →
Redactie
Al sinds 2010 lees je het nieuws uit Groningen in de Groninger Krant. Onze nieuws website is Google Nieuws Partner en trekt jaarlijks meer dan 500.000 unieke bezoekers.


