GRONINGEN – Het kan ons allemaal overkomen. Vergeten restjes achterin de koelkast. De kromme wortel of de gebutste appel die overblijft. Méér eten op tafel zetten dan we op kunnen. Niemand is voorstander van verspilling, en toch belandt nog steeds 20 procent van al het voedsel in de vuilnisbak.
Het kan ons allemaal overkomen. Vergeten restjes achterin de koelkast. De kromme wortel of de gebutste appel die overblijft. Méér eten op tafel zetten dan we op kunnen. Niemand is voorstander van verspilling, en toch belandt nog steeds 20 procent van al het voedsel in de vuilnisbak.



