
Deze week worden de openingstijden voor het afvalbrengstation aangepast vanwege het hete weer.
Op dinsdag 23 juni is het Afvalbrengstation op de gebruikelijke openingstijden geopend.
Op woensdag, vrijdag en zaterdag zijn de openingstijden van 7.00 uur tot 12.00 uur.
Op donderdag 25 juni rijdt de voedselfiets alleen ’s morgens tot 12.00 uur.
Foto: Gemeente Oldambt (ingezonden)



