
De storm van afgelopen vrijdag heeft flink huisgehouden in Oldambt.
Onze buitendienst werkt sindsdien hard om alle stormschade op te ruimen. Het wegennet is weer veilig, maar op verschillende plekken hangen nog losse takken in bomen.
Vanaf maandag zetten we extra mensen en materieel in. We gaan per gebied aan de slag. Het herstel zal naar verwachting enkele weken duren.
Ziet u stormschade die zorgt voor een onveilige situatie? Geef dit dan door via ons meldpunt.
Foto: Gemeente Oldambt (ingezonden)



