
Na de zware storm van afgelopen vrijdag zijn er bomen en takken op graven terecht gekomen. Ook zijn wegen en paden geblokkeerd door stammen en takken. Wij realiseren ons dat dit voor nabestaanden een verdrietige en schokkende aanblik kan zijn.
Op dit moment is nog niet bekend hoe groot de schade is. De beheerder van de begraafplaatsen zal inventariseren welke graven beschadigd zijn door de storm. Vervolgens wordt contact opgenomen met de rechthebbenden van de betreffende graven.
Wilt u zelf alvast een melding doen van een beschadigd graf of monument? Geef dit dan uitsluitend door via het digitale meldpunt van de gemeente. Op deze manier kan de beheerder het overzicht behouden en de werkzaamheden sneller en efficiënter uitvoeren.
Wij zetten ons met zorg en respect in om de begraafplaatsen zo snel mogelijk weer veilig en netjes te maken. Dank voor uw begrip en medewerking.
Foto: Gemeente Oldambt (ingezonden)



