Groningse ondernemers opgelet: toon je liefde voor de stad

Door | 17 september 2024

<br /> Groningse ondernemers opgelet: toon je liefde voor de stad | Marketing Groningen<br />

17 september 2024

Met de voltooiing van de ringweg rond Groningen wordt een belangrijke periode afgesloten. Jaren van intensieve werkzaamheden hebben hun vruchten afgeworpen en de stad is nu nog beter bereikbaar, zowel voor inwoners als voor bezoekers van buiten de provincie. Met de stadscampagne ‘Love, Groningen’ wakkert Marketing Groningen de trots van Groningen aan en nodigen we heel Nederland uit om Groningen te bezoeken. Want het is moeilijk om niet van Groningen te houden. En van haar ondernemers natuurlijk. Daarom brengt Marketing Groningen met deze campagne graag een ode aan de ondernemers met een persoonlijke poster. Ook kunnen ondernemers zelf hun trots op Groningen laten zien door een ode te brengen en door gebruik te maken van de online en fysieke tools.


In Groningen bewandelt iedereen een eigen pad en komen we ook altijd weer samen. Deze stad laat ondernemers zichzelf zijn en biedt hen alle ruimte om te experimenteren en pionieren. Dus, lieve ondernemers: sta voor Groningen, zoals zij staat voor jou. Blijf nieuwsgierig, blijf ontdekken. Breng een ode aan Groningen en gebruik de fysieke en online tools:

  • Fysieke tools: Ondernemers kunnen een gepersonaliseerde ‘Love, Groningen’ poster* aanvragen via dit formulier, waarin hun bedrijf centraal staat. Daarnaast worden er ansichtkaarten en baliebakjes verspreid onder ondernemers, waarmee klanten worden aangemoedigd om ook hun liefde voor de stad te tonen.

*Let op: bij het ophangen van de poster in de etalage kan reclamebelasting van toepassing zijn. De poster mag 13 weken blijven hangen. Meer informatie hierover is te vinden op de website van de gemeente Groningen.

  • Online toolkit: Om de ‘Love, Groningen’ campagne tot een succes te maken, worden ondernemers gevraagd gebruik te maken van de online toolkit. Deze biedt diverse middelen, zoals sociale media kaders, posters en logo’s, waarmee ondernemers hun trots op Groningen kunnen uitdragen. De toolkit kan eenvoudig worden gedownload via deze link.


Ondernemers die trots zijn op hun stad kunnen op hun eigen manier een ode aan Groningen brengen. Dit kan bijvoorbeeld door een gerecht met Groningse producten te bedenken, een speciaal ‘Ode aan Groningen’ drankje te maken of de etalage van hun bedrijf een Groningse twist te geven. Door hun liefde voor Groningen te tonen, maken ondernemers kans op verschillende prijzen. Ondernemer opgelet: hier breng je je ode uit.

Meer weten over de campagne? Lees hier alles over de stadscampagne.

Love, Groningen




Foto: Marketing Groningen (ingezonden)