GRONINGEN – De werkzaamheden aan de Zuiderweg in Hoogkerk zijn bijna afgerond. De Zuiderweg gaat op vrijdag 27 juni weer open voor het verkeer.
De afgelopen dagen hebben verschillende aannemers gewerkt aan de herinrichting van de weg tot een 30 kilometerzone. Tijdens de werkzaamheden is het asfalt vernieuwd en zijn nieuwe wegmarkeringen en verkeersborden aangebracht. Daarmee nadert het project zijn voltooiing.



